- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Dukli
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późniejszymi zmianami/
z w o ł u j ę
na dzień 18 maja 2018 r. (piątek) o godz. 12.30 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli LII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Porządek obradPorządek obrad.
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie protokołu z LI sesji Rady Miejskiej w Dukli.
3. Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
4. Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
5. Informacja z działalności Ośrodka Kultury w Dukli za 2017 rok.
6. Zapytania i wolne wnioski.
7. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla nauczycieli niewymienionych w art.42 ust.3 ustawy Karta Nauczyciela (druk nr 356),
b) trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Dukla oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji (druk nr 357),
c) projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego (druk nr 358),
d) zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na rok 2018 (druk nr 359).
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Dukla za 2017 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2017 rok.
9. Zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie o przedłożonym przez Burmistrza Dukli sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2017 rok.
10. Zapoznanie z opinią Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dukli w sprawie sprawozdania
z wykonania budżetu Gminy Dukla za 2017 rok, sprawozdania finansowego Gminy Dukla za
2017 rok i informacji o stanie mienia komunalnego.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Dukla za rok
2017 wraz ze sprawozdaniem w wykonania budżetu (druk nr 360).
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dukli absolutorium
z tytułu wykonania budżetu Gminy Dukla za 2017 rok.
13. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Dukli za rok 2017 (druk nr 361).
14. Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
15. Oświadczenia i informacje.
16. Zamknięcie sesji.
Proszę o wzięcie udziału w sesji.
wspólne posiedzenie Komisji
18 maja 2018 r. (piątek) godz. 9.00 pokój nr 211
Przewodniczący Rady
Andrzej Dziedzic