- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Wotum zaufania i absolutorium dla burmistrza Dukli
31 maja br. podczas sesji Rady Miejskiej w Dukli, burmistrz Dukli Andrzej Bytnar przedstawił radnym raport o stanie Gminy Dukla za rok 2018, po czym radni podjęli uchwałę o udzieleniu burmistrzowi wotum zaufania. Uchwała została podjęta jednomyślnie, „za” głosowało 14 radnych. Radni Rady Miejskiej w Dukli, po zapoznaniu się z pozytywną opinią organu nadzorującego Regionalnej Izby obrachunkowej, przedstawionej przez przewodniczącą Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dukli Ewę Przystasz i sprawozdaniami burmistrza i skarbnika gminy Dukla udzielili burmistrzowi Dukli absolutorium za wykonanie budżetu za rok 2018. „Za” głosowało 14 radnych.
Burmistrz Andrzej Bytnar podziękował pracownikom Urzędu Miejskiego w Dukli, dyrektorom jednostek gminnych, a także sołtysom, radnym za zaangażowanie w realizację budżetu i zadań gminy.
Krystyna Boczar-Różewicz