Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Dukli
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2017 r. poz. 1875/
z w o ł u j ę
na dzień 19 stycznia 2018 r. (piątek) o godz. 1200 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli XLIX sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Porządek obrad.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z XLVIII sesji Rady Miejskiej w Dukli.
- Informacja Burmistrza z działalności mię
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
- Sprawozdanie z działalności:
a) Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dukli za 2017 rok,
b) Komisji Rozwoju Gospodarczego i Środowiska Rady Miejskiej w Dukli za 2017 rok,
c) Komisji Kultury, Oświaty, Zdrowia i Spraw Obywatelskich Rady Miejskiej w Dukli za 2017 rok,
d) Komisji Budżetu i Finansów Rady Miejskiej w Dukli za 2017 rok. - Informacja z przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w przedmiocie połączenia miejscowości Nadole z miastem Dukla.
- Zapytania i wolne wnioski.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
a) upoważnienia dyrektora Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Dukli (druk nr 335),
b) określenia wzoru formularzy deklaracji na podatek leśny, podatek rolny oraz podatek od nieruchomości dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (druk nr 336),
c) ustanowienia pomnika przyrody „Lipa w Zawadce Rymanowskiej” (druk nr 337),
d) ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 338),
e) zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na rok 2017 (druk nr 339). - Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
- Oświadczenia i informacje.
- Zamknięcie sesji.
wspólne posiedzenie Komisji
19 stycznia 2018 r. (piątek) godz. 900 pokój nr 211
Przewodniczący Rady
Andrzej Dziedzic
2018-01-12