Dla mieszkańców Dla biznesu Dla turystów Projekty i inwestycje
 

baner-dustaw

baner-mpolski

OGŁOSZENIE BURMISTRZA DUKLI o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Łęki Dukielskie, Wietrzno - 3

Stosownie do art. 17, pkt. 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 z późn. zm.) oraz stosownie do art. 39, ust 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247 z późn. zm.) a także stosownie do Uchwały Rady Miejskiej w Dukli Nr XVIII/93/19 z dnia 29 października 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Łęki Dukielskie, Wietrzno - 3, zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Łęki Dukielskie, Wietrzno - 3 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Przedmiotem planu jest 1 obszar położony w miejscowości Wietrzno, obejmujący działki ewidencyjne nr 673/4 i 674/1.

Przedmiotem prognozy oddziaływania na środowisko jest ocena oddziaływań na środowisko w wyniku realizacji planu.

Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Łęki Dukielskie, Wietrzno - 3 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko udostępnione będą w dniach od 12 lipca 2021 r. do 9 sierpnia 2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dukli, w godzinach od 10.00 do 12.00, w pokoju nr 106. Projekt planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko udostępnione będą również na stronie internetowej gminy Dukla (www.dukla.pl) oraz w BIP Urzędu Miejskiego w Dukli.

Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Łęki Dukielskie, Wietrzno - 3 rozwiązaniami odbędzie się w dniu 9 sierpnia 2021 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dukli, o godz. 11.00.

Zgodnie z art. 18, ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 29 i art. 39, ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnieść uwagi do projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko.

Uwagi należy wnosić na piśmie do Burmistrza Dukli z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej oraz adresu, a także oznaczenia nieruchomości której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 sierpnia 2021 r.

Uwagi do planu mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Uwagi do prognozy oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w formie papierowej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.

Organem właściwym w sprawie rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Dukli.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dukla z siedzibą: ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, tel.: +48 13 43 291 00, e-mail: gmina@dukla.pl, której reprezentantem jest Burmistrz Dukli.

2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: Urząd Miejski w Dukli, Inspektor Ochrony Danych, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla lub e-mail iod@dukla.pl.

3) Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w celu wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

4) Dane udostępniane są wyłącznie podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa.

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres zgodny z Instrukcją Kancelaryjną oraz Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt,a następnie archiwizowane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6) Administrator nie planuje przekazywać Pani/Pana danych do krajów trzecich. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

7) Posiada Pani/Pan:

  • a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

8) Nie przysługuje Pani/Panu:

  • a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

9) W przypadku zbierania danych niezbędnych do realizacji zadań nałożonych na Gminę podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.

10) Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urząd Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

1.MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPOD PRZESTRZENNEGO LEKI DUK, WIETRZNO-3 TEKST

2.MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPOD PRZESTRZENNEGO LEKI DUK, WIETRZNO-3 RYSUNEK ARK1

3.MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPOD PRZESTRZENNEGO LEKI DUK, WIETRZNO-3 RYSUNEK ARK2

4.PROGNOZA ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO MPZP LEKI DUK, WIETRZNO-3 TEKST

5.PROGNOZA ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO MPZP LEKI DUK, WIETRZNO-3 RYSUNEK ARK1

6.PROGNOZA ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO MPZP LEKI DUK, WIETRZNO-3 RYSUNEK ARK2

 

Burmistrz Dukli

Andrzej Bytnar

2021-07-01

 

Gmina Dukla
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
e-mail: gmina@dukla.pl

Urząd Miejski w Dukli
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 432-91-00, fax: 13 433-10-11

Transgraniczna Informacja Turystyczna
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 433-56-16

Biuletyn Informacji Publicznej Urzad Miejsci w Dukli

Deklaracja dostępności

© 2016 Urząd Miejski w Dukli. Wszystkie prawa zastrzeżone.