Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Zawiadomienie o LXXV sesji Rady Miejskiej w Dukli
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz.40 ze zmianami)
z w o ł u j ę
na dzień 26 lipca 2023 r. (środa) o godz.11.30 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli LXXV sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Porządek obrad.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
- Informacja z działalności Biblioteki Publicznej w Dukli za 2022 rok.
- Informacja z realizacji zadań związanych z utrzymaniem porządku i czystości na terenie Gminy Dukla.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
a) nadania imienia Szkole Podstawowej w Wietrznie (druk nr 504),
b) określenia stawki za 1 km przebiegu pojazdu obowiązującej przy zwrocie kosztów dowozu
niepełnosprawnych dzieci do placówek oświatowych (druk nr 505),
c) określenia opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci w wieku do lat 5 w prowadzonych przez Gminę Dukla przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych i punktach przedszkolnych oraz określenia warunków zwolnienia rodziców z opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego (druk nr 506),
d) powołania Zespołu opiniującego kandydatów na ławników (druk nr 507),
e) zasięgnięcia od Wojewódzkiego Komendanta Policji informacji o kandydatach na ławników (druk nr 508),
f) zmiany uchwały własnej dotyczącej utworzenia Gminnego Żłobka w Dukli (druk nr 509),
g) ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w Gminnym Żłobku w Dukli, maksymalnej wysokości opłat za wyżywienie oraz warunków zwolnienia od ponoszonych opłat ( druk nr 510),
h) określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Gminy Dukla na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków , położonym na terenie Gminy Dukla (druk nr 511),
i) zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na 2023 rok (druk nr 512). - Oświadczenia i informacje.
- Zamknięcie sesji.
Proszę o wzięcie udziału w sesji.
wspólne posiedzenie Komisji
26 lipca 2023 r. (środa) godz. 8.00
sala konferencyjna nr 304
Przewodniczący Rady
Mariusz Folcik
2023-07-19