Dla mieszkańców Dla biznesu Dla turystów Projekty i inwestycje
 

Organizacja Urzędu Miejskiego

Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dukli określa organizację wewnętrzną i zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Dukli (Zarządzenie 144/24 Burmistrza Dukli z 13 września 2024 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miejskiemu w Dukli).

STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU

W skład Urzędu wchodzą wydziały oraz stanowiska:

Wydziały:
Wydział Administracyjny i Rozwoju Gospodarczego (ARG) - zastępca Burmistrza Dukli Bohdan Gocz
Wydział Finansowy (F) - skarbnik Agnieszka Jastrząb
Wydział Spraw Obywatelskich (SO) - naczelnik Marek Hejnar
Wydział Inwestycji (I) - naczelnik Karolina Palcar

Samodzielne stanowiska:
Urząd Stanu Cywilnego - kierownik USC Mirosław Matyka, z-ca kierownika USC Aleksandra Okońska-Szczurek
Biuro Prawne
- Natalia Belcik, Janusz Kubit
Główny specjalista ds. BHP - Dorota Kurdyła
Inspektor Ochrony Danych
- Andrzej Śliwiński
Stanowisko do spraw zarządzania kryzysowego
- Joanna Nowak
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych - Joanna Nowak
Audytor wewnętrzny - Daniel Piwowar


Strukturę organizacyjną Urzędu określa schemat organizacyjny zawarty w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dukli

Biuletyn Informacji Publicznej Urzad Miejsci w Dukli

© 2016 Urząd Miejski w Dukli. Wszystkie prawa zastrzeżone.